سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 45111

  بازدید امروز : 1

  بازدید دیروز : 3

نخودی از آش

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

لوگوی دوستان



 

درباره خودم

نخودی از آش
کاظم چاهی
از اونجایی که عاشق اینترنتم و خدمت رسانی رو دوست دارم وبلاگ نخودی از آش رو افتتاح کردم تا بتونم خدمتی رو هر چند کوچیک به شما عزیزان ارائه بدم.

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

نخودی از آش

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

اشتراک

 

 

بهترینِ برادرانت، کسی است که به حق، برای تو بسیار خشم گیرد . [امام علی علیه السلام]

راهکارهای ترک خود ارضایی

نویسنده:کاظم چاهی::: جمعه 86/11/26::: ساعت 2:5 صبح

به نقل از وبلاگ سید

 


(نام محفوظ در تاریخ 85/12/19 ):



salam rasetsh man 2okhtari hastam 22 sale .man *** hastam ama moshkeli daram ke azabam midahad man hanuz ezdevaj nakardam ama kheili dost daram ezdevaj konam . man dochare khod erzaee hastam .az in zendegi khaste shodam dost daram ezdevaj konam ama hanuz ghesmat nashode. chi kar konam bad jori shabo roz in gonahe bozorg ro anjam midam ama ba inke sad ha bar khastam va tasmim gereftam ke kenar bogozaram pas az modati nemitunam va do bare ...


man nemitunam ba shomaree tamas begiram va ya hozoran beam moshavere . chon az aberoyam mitarsam..to ro khoda komakam konid ..kheili tanham baram doa konid laaghal ezdevaj konam ta sheytan dast az saram bar dare


ba tashakorrrr


 


پاسخ:


با سلام


از این که به ما اعتماد کردید و در صدد رفع مشکل خود هستید خوشحالم . امیدوارم خدا کمکتان کند تا از این مشکل خلاص شوید.


الف - شما تنها کسی نیستید که این مشکل را دارید. نگران نباشید . خانم های زیادی وجود دارند که مانند شما دچار همین مساله هستند . اما مرتبا به دنبال حل مشکل خود هستند، مشورت می کنند و از پیشرفتی که در کارشان حاصل می شود خرسندند. اما مراقب باشید که در این زمینه افراد زیادی هستند که به دنبال سوء استفاده اند . پس به هر کسی به سادگی اعتماد نکنید .  


ب- خواهر خوبم ، من واقعا به شما غبطه می خورم. مطمئن باشید همین که شما در صددید این گناه را ترک کنید و به دنبال راه حل می گردید یعنی خدا به فکر شماست و به شما کمک می کنه. خدا اوناییی رو که دوست نداره به حال خودشون رها می کنه . مثل بابایی که به دختر خطاکارش می گه این دختر من نیست ، می گه این بنده من نیست . ولی مهربونی خدا انقدر زیاده که ما نمی تونیم تصورش رو بکنیم . خدا خودش گفته بنده خوبم ، اگه می دونستی من چقدر دوستت دارم ، همون لحظه از شوق من جون می دادی . خدا بنده ای رو که توبه کرده خیلی دوست داره .
خواهر عزیزم . ما دو تا جهاد داریم : یه جهاد اصغر که همون جنگ با دشمنای خداست و تیر وترکش و شهادت داره مانند جنگ تحمیلی که یه عالمه شهید داریم . یه دونه هم جهاد اکبر داریم که از جهاد اصغر مهمتره . مبارزه با شیطون و نفس خبیث همون جهاد اکبره . مگه می شه توی جهاد اکبر هم شهادت وجود نداشته باشه . وقتی ما ادمای خطاکار با شیطون مبارزه می کنیم اما به خاطر ضعفمون شکست می خوریم در حقیقت در این نبرد مهم مجروح و شهید می شیم . البته باید همچنان به نبرد خود ادامه بدیم و از راه های درست تصمیم به مبارزه و شکست دادن دشمنمون بگیریم تا موفق بشیم . مثل یک فرمانده خوب و نیرومند باید این جنگ و هدایت کنیم و نذاریم شیطون به ما غلبه کنه . مطمئن باش پیروز واقعی جنگ در صورتی که عزم راسخ برای توبه داشته باشیم ماییم ولی اگه مایوس بشیم و میدون جنگ رو به نفع شیطون خالی کنیم و اسیرش بشیم ، تا ابد بیچاره می شیم . ما ادما خیلی ضعیفیم . برا همین باید از خدا کمک بگیریم . بگیم خدای عزیز ، من می خوام دستور خودت رو اجرا کنم ، پس خودت کمکم کن . خدا رهامون نمی کنه . بنده شیم . دوستمون داره .
خواهرم ، برای توبه از گناه استمنا ، باید از راهش وارد بشیم و گرنه شیطون مرتب مار و شکست می ده .
اگه خوب فکر کنی می تونی خودت بعضی از این راه ها رو پیدا کنی . شما ، برای خودت نقشه عملیاتی مبارزه با شیطون رو طراحی کن و اون رو رو کاغذ بنویس و مو به مو اجراش کن .
یه سری قاعده های کلی این جنگ اینه :
1- هیچ وقت تنها نباش . توی تنهایی فکرای ناجور و خیالبافی باعث می شه راحت اون کار رو انجام بدی .
2- یه دوست خوب و مورد اعتماد پیدا کن و ازش بخواه هیچ وقت تنهات نذاره . سعی کن به بهونه های مختلف توی جمع حاضر بشی و از تنهایی فرار کنی. تنهایی از پشت به تو خنجر می زنه .
3- از چیزایی که باعث تحریکت می شه فرار کن . مثلا اگه فیلمی باعث می شه هوایی بشی یا مثلا خوندن یه داستان یا تعریف یه جک یا دیدن یه نفر تو کوچه یا دیدن یه عکس و ... موارد اون رو خودت باید کشف کنی و روی کاغذ بنویسی و ازشون فرار کنی.
4- حتما باید برای کارای قبلیت یه جایگزین مناسب با همون کار داشته باشی . مثلا تنهاییهات رو با بودن در کنار یه دوست پر کنی. دیدن سایتای سکسی رو با سر زدن به سایتای جذاب و خوب مثل خاطرات شهدا ، داستانای مفید یا ... جایگزین کنی . و ... باز هم مواردش رو خودت باید کشف کنی . یه کم هنر و سلیقه می خواد . حتی اگر این کشفیات و ابتکاراتت رو بیاری و به من خبر بدی تا به بقیه هم بگم یاد بگیرن خیلی خوب و جالب می شه .
5- یه زمینه کاری که شدیدا بهش علاقه داری رو برای خودت فراهم کن تا تمام فکر و ذهنت رو مشغول کنه و باعث بشه اصلا وقت نکنی به سکس و خیالات اون فکر کنی. مثلا خوندن رمان ، رفتن کلاس کامپیوتر یا برنامه نویسی یا کلاس های ورزشی (کلاس هایی که باعث تحریکت نشه مثلا شنا رو اصلا توصیه نمی کنم ) ؛ فوتبال و والیبال و ورزشای دسته جمعی پر تحرک و ... که لباس محرک نداره خیلی خوبه .
6- تحرکت رو بیشتر کن . ما بدنمون یه جوریه که حتما باید انرژیش تخلیه بشه . تخلیه انرژی جسمی شما با ورزش یا کار حتما باید انجام بشه . و گرنه خواه نا خواه بهتون فشار میاره و یه دفه کار از کار می گذره .
7- از زمینه های نامناسب فرار کن . هیچ وقت نذار حمام رفتنت طولانی بشه . می تونی مثلا برای شکستن رکورد مسابقه بدی و دوش گرفتناتو مختصر و مفید کنی.
8- تا خسته نشدی و واقعا خوابت نگرفته به رختخواب نرو . هر وقت هم که می خوای بخوابی دستات رو از پتو بیرون بذار . می تونی خودت رو عادت بدی که اونا رو بالای سرت حلقه کنی.
9- اندام جنسیت رو سالم و تمیز تگهدار . موهای زائدت رو نذار خیلی بلند بشه . چون باعث خارش می شه و کم کم دستت اونجایی که نباید بره می ره . شورت تنگ و پلاستیکی یا بعضی از لباس های زیر زنانه مثل گن که باعث تحریکت بشه نپوش. می تونی یه کار قشنگ و نمادین بکنی . اونم این که یه شورت جدید بخری و تصمیم بگیری تو این شورت پاک گناه نکنی.
10 - از چشم چرونی فرار کن . را ههای مختلفی داره . یکی این که اگه نامحرم دیدی سریع پل بگیری و بگی خدا من دلم می خواد این یارو رو دید بزنم ولی به خاطر تو این کار رو نمی کنم ، به جاش تو فلان حاجت من رو برآورده کن . یا توفیق بده بیشتر به یادت باشم یا ... .
راه دیگه برای عینکیا خوبه . اونایی که چشمشون یه کم ضعیفه می تونن وقتی از خونه میرن بیرون عینکشون رو بردارن . اون وقت جایی رو که می خوان نگاه کنن شطرنجی می بینن.
تو حدیث داریم وقتی نامحرم رو دیدی اگه نگات رو ازش برگردونی و به زمین بندازی به اندازه تمام سنگریزه ها برات ثواب نوشته می شه و اگه به هوا نگاه کنی به اندازه تمام ستاره ها . حالا خودت می تونی یکی رو انتخاب کنی.
11- اگه تحرکت کمه غذا و خوراکی های محرک کم بخور . مثل فلفل و پیاز و ...
یادت باشه شیطونه گولت نزنه . گاهی می گه برای این که ضررای استمنا رو یاد بگیری باید بری توی سایتای سکس و ببینی چی دربارش نوشتن . اون وقت شما می ری و در حالی که مطالبو می خونی همون جا تحریک می شی و کار بدت رو هم تکرار می کنی . تو این جور سایتا اصلا نرو یا اگه مجبوری تنهایی نرو .


امیدوارم این پاسخ برات مفید بوده باشه. دعا می کنم خدا کمکت کنه .


ج- یک نکته مهم اینه که خودارضایی با ازدواج هم برطرف نمی شه . افراد متاهل زیادی هستند که خود ارضایی هم می کنند . این یک عادت بده که باید در هر حال ترک بشه . لذا برای درمان خود ارضایی نباید به فکر ازدواج باشی. هر چند ازدواج می تونه کمک خوبی باشه . اما در مورد ازدواج من نمی دونم شرایط شما چیه و چرا تا حالا ازدواج نکردی . ولی اگر خواستی می توانم در این زمینه شما را بیشتر راهنمایی کنم. امیدوارم خدا کمکت کنه . منم رو دعا کن.

 



  • کلمات کلیدی :

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    انتقال وبلاگ
    رابطه ی غذا با خلق و خو
    راهکارهای ترک خود ارضایی
    خودارضایی و حکم روزه
    نکاتی مهم هنگام مصرف چای
    چاقی و لاغری
    بخورید و زیبا شوید
    ویتامین ها
    عکس
    گلستان سعدی
    احکام صحبت کردن با نامحرم
    تاثیر ازدواج بر مردان
    فکر میکنین پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست میکنن؟
    حرفهایی که زنان عاشق شنیدنشان هستند
    راه و رسم عشق‌ورزى - بامداد با حرفهای تازه
    [همه عناوین(23)]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    JavaScript Codes